itiraflarim:1

خرید بک لینک
ben tahranda kotu biri oldum biliyorum ama nedeni var

ik yildan ki tahrana geldim çok zordaydim arkamdaki kopruleri yikip tahrana gelmişdim ve geri donemezdim çunki babamla aramizda herşeyi bitirmişdim, ve tahranda kalmaliydim onun ićinde kendimi arkdaş ortamina atdim ki onlarin gurupunda olayim, iy vakit geçiriyim ve tahrandaki zorluklari kaldira biliyim diye, hrr şey yaptdim her şey ki benimde arkadaşlar arsinda konuşmak için bi sozum olsun bazen mejburen buyutep bazi şeyleri soyledim ki çekici olsun

her neyse ama ben kendimi unutdum ben salmasdaki o iy kalpli çocugu unutdum ve şimdi uzgunum ama çaremde yoktu

biraz salmasdaki aminden soyliyim

o amin dişariya çikarken dger kiz gorurse ikinci defa bakmazdi , iylik yapardi,spor yapardi, namazi aklindan keçmezdi, geceleri her gece saçlarini duzeltip yuzune kirem sutup ve pencereden ay işigina bakarken uyurdu ve içi rahatdi , bazen gece namazi bazdn arzu namazi kilardi

ama şimdiki amin neler yapiyor?

bahane ola bilir ortamin kotu oldugu ama benimde nedenim vardi boyle oldugum için , umut ediyorum çok erken zamanda eski amin olucam yoksa olurum bu durumda

iy geceler onu gormiyorum bende iyim oda inşallah

گویند شاه عشق ندارد وفا دروغ ...

ما را در سایت گویند شاه عشق ندارد وفا دروغ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 287 تاريخ: سه شنبه 9 آذر 1395 ساعت: 17:44

صفحه بندی